אנגלית עם תכלית

קורסים לאנגלית המביאים לתוצאות

6. הוראה מתקנת לכל הרמות

(שיעורים פרטיים באנגלית)

הרעיון שמאחורי ההוראה המתקנת הוא לצאת מנקודת המוצא של התלמיד ומקשייו האישיים, על מנת לשפר את הטעון שיפור.

תלמידים רבים סובלים מבעיות למידה שונות בדרג זה או אחר. לפעמים הם מצליחים לסגל לעצמם כלים ללמידה למרות הקשיים, ולפעמים הם פשוט נושרים בדרך כי לא הם ולא המורים מודעים בכלל לבעיות. לתלמידים כאלה חשובה צורת ההוראה האישית (בשיעורים פרטיים באנגלית), בה אני מזהה את הבעיה ובונה כלים להתמודדות איתה. התלמיד רוכש כלים ללמידה ואלה משמשים אותו לא רק בשיעורי האנגלית אלא גם בתחומים אחרים בבית הספר. עם שיפור המצב באנגלית ניכר לא פעם גם שיפור כללי במקצועות הלימוד האחרים – תוצאה ישירה של הכלים שהוקנו לו.

קשיי הלמידה אינם נחלתם הבלעדית של תלמידי בית הספר. גם ברמות הלימוד המתקדמות יותר – במוסדות על-תיכוניים ואקדמאיים – נדרשות טכניקות מיוחדות להתמודדות עם הבנת הנקרא של טקסטים מדעיים. תלמיד שסוחב קושי כלשהו מימי בית הספר עלול למצוא את עצמו במצבים לא קלים כשהוא נתקל במאמר ארוך ומורכב באנגלית.

ההוראה המתקנת שלי  "עושה סדר בבלגן" של המאמר, מצביעה על המבנה הפנימי, עוזרת להבין תוכן ויחס בין קטע אחד למשנהו לפי מילות קישור, ומנחה את התלמיד להבנה של המאמר.

בין אם מדובר בשיעורים פרטיים במתכונת קבועה, או במספר שיעורים בתור זריקת חיזוק לפני מבחן, צורת ההוראה שלי תעורר מוטיבציה, תלמד כיצד לחשוב ותקנה כלים להתמודדות במקצוע האנגלית בכיתה.

צור קשר :