אנגלית עם תכלית

קורסים לאנגלית המביאים לתוצאות

7. מילון טכני

אנגלי-עברי / עברי-אנגלי

למקצועות הרכב

 

ישנם מילונים המתהדרים בכותרת "מילון טכני". אבל אם אתה עוסק במקצועות הרכב (מכונאות, חשמלאות, מיזוג אויר, וכו') אתה מגלה מהר מאד שכל אוצר המילים הטכני באנגלית באותו מילון אינו נוגע לתחום שלך.

המילון שלי נולד כתוצאה של שנים רבות של הוראת אנגלית טכנית למכונאות וחשמלאות רכב במוסדות שונים. בדקתי את המילונים שהסתובבו בשוק ואף אחד מהם לא ענה על הדרישות. חלקם הכילו רק רשימה של חלקי רכב. חלקם היו מיושנים להחריד וחלקם היו פשוט חוברות קטנות שהוצאו בצורה חובבנית על ידי מקומות עבודה שונים. אף אחד מהם לא היה בנוי בשביל מכונאי הרכב הישראלי הממוצע שרמת האנגלית שלו אינה מהגבוהות.

 

 המילון שלי כולל לא רק שמות של חלקי רכב. הוא בנוי ממילון אנגלי-עברי ועברי-אנגלי, יש בו גם מילים שיופיעו בדרך קבע בהוראות יצרן (גם אם אינן מילים טכניות מובהקות), רשימה ארוכה של ראשי תיבות, טבלאות המרה ואפילו תמצית הוראות הקריאה למי שמתקשה לבטא את המילה שהוא מחפש. הוא נבנה מראש כאשר המחשבה היא על הלקוח (איש הרכב) וצורת עבודתו. רשימות חומרים ושמותיהם בעברית ואנגלית, תארים ופעלים מופיעים בנפרד במילון, לחיפוש מהיר. הכתב ברור וניתן לקריאה בעמדות העבודה בלי כל קושי. והעיקר – המילון מקיף ועשיר וידידותי למשתמש.

דוגמה למילון :

צור קשר :