אנגלית עם תכלית

קורסים לאנגלית המביאים לתוצאות

2. קורס שיחה באנגלית

תקשורת מילולית חשובה מאד כשמדובר בשפה זרה. רוב האנשים שרמת האנגלית שלהם נמוכה יתקשו במיוחד בדיבור. המיידיות הנדרשת בהקשבה ובמתן תגובה, יחד עם הצורך ליצור משפט מאפס גורמים לאנשים לחץ פסיכולוגי המשתק אותם לגמרי ומונע מהם אפילו לנסות להתבטא.

אנשים רבים מנסים ללמוד שיחה באנגלית אבל מוצאים עצמם בפינת הכיתה מתחבאים מאחורי המחברת… תרגילי הדקדוק, הזמנים שהמורה נותנת לשנן, והטקסטים שאינם אומרים לו מאומה, כל אלה לא מביאים כל תוצאות. כמו תמיד אנשים אלה יסעו לחו"ל בטיול מאורגן וייצמדו למדריך בכל שנייה, יתחמקו במהירות כאשר איזה תייר יפנה אליהם ברחוב בארץ, יתקשו לענות לטלפון כשהם שומעים אנגלית מהצד השני של הקו, ויתמלאו במבוכה בכל פעם שמישהו יעיר הערה באנגלית ויצפה לתגובתם.

כדי לענות על הצורך בלימוד שיחה טבעית ואמינה, המכוונת לצרכים האמיתיים של התלמיד, כתבתי ספר שיחה באנגלית בו כל פרק בנוי מאוצר מילים בכל נושא, דוגמאות דו-שיח, תרגילים, ונספח לכל פרק ובו כל הטקסט של אוצר המילים ודו-השיח מתורגם לעברית ולידו התעתיק הפונטי בעברית.

הספר ידידותי לתלמיד ומציג מצבים אמיתיים ואוטנטיים, ביניהם: ביקור במסעדה, ביקור אצל רופא, קניית בגדים וכו'. התלמיד לומד בכיתה שיחות קצרות, קלילות ורלוונטיות, מתרגל בבית, ויכול בשעת הצורך (למשל בטיול בחו"ל) להשתמש בספר בתור שיחון עם תעתיק פונטי.

צורת הוראה זאת מכניסה חיים בשיעור, מאפשרת בניית הצלחה בטוחה בכל חלק של הפרק ומעודדת סקרנות. כל דו שיח מלווה באיורים בנושא המאפשרים פיתוח של השיחה. והתוצאה – שיעור חי ותוסס ותלמידים שלא יחששו לפתוח את הפה בשיחה באנגלית בעתיד.

דוגמה :

צור קשר :